Terminy i warunki zakupów

1. Informacje ogólne:

Sprzedaż hurtowa dostępna jest tylko i wyłącznie dla firm zarejestrowanych w Polsce, posiadających aktywny europejski numer NIP tzw. VAT UE. Wszystkie ceny podane na stronie hurtowni są cenami netto i nie zawierają podatku VAT. Na zakupiony towar wystawiamy fakturę z zerową stawką VAT / netto, w polskiej walucie zł. Nabywca ma obowiązek zapłacenia podatku VAT w swoim kraju, zgodnie z prawem podatkowym. Towar zakupiony w naszej hurtowni jest dopuszczony do obrotu tylko i wyłącznie na terenie Polski. Zakup towaru odbywa się na terenie Czeskiej Republiki. Cennik wysyłamy tylko do firm, po otrzymaniu pełnych danych firmy reprezentowanej. Minimalna kwota zamówienia wynosi 1000 zł netto.

2. Oferta handlowa:

Nowe firmy zainteresowane nawiązaniem współpracy oraz zakupami hurtowymi prosimy w pierwszej kolejności o przesłanie zapytania o ofertę na adres: polska@elnino.cz W treści e-maila prosimy o podanie poniższych danych firmy którą Państwo reprezentujecie:

  1. Imię , Nazwisko
  2. Nazwa firmy
  3. Adres
  4. NIP
  5. Regon
  6. Adres strony internetowej, www - jeśli sprzedaż odbywa się w internecie.
  7. Profil firmy i miejsce sprzedaży.

Aby otrzymać cennik-ofertę nie jest wymagany VAT UE.

3. Rejestracja:

Jeśli po otrzymaniu cennika zdecydują się Państwo na założenie konta i dokonanie pierwszych zakupów to w następnej kolejności dokonujemy weryfikacji zgłaszanej firmy na podstawie dokumentów otrzymanych do Państwa zgodnie z wytycznymi przesłanymi wraz z ofertą handlową. Po pozytywnej weryfikacji dokonujemy rejestracji i zakładamy konto do którego otrzymacie Państwo login i hasło użytkownika. Dane do logowania są przesyłane na adres e-mail podany przy rejestracji. W indywidualnych przypadkach dane do logowania mogą trafić do folderu SPAM dlatego jeżeli oczekujecie Państwo na rejestrację prosimy to uwzględnić i skontrolować czy powiadomienie o rejestracji nie trafiło do SPAMU.

4. Formy płatności oraz koszty wysyłki:

  1. Koszty wysyłki za całe zamówienie, nie zależnie od ilości nadawanych paczek tylko 15zł.
  2. Dla zamówień od 5000zł zawsze darmowa wysyłka bez dodatkowych opłat za ubezpieczenie czy formę płatności za pobraniem.
  3. Za pobraniem – płatność przy odbiorze paczki od kuriera. Metoda ta jest stosowana przy zamówieniach na mniejsze kwoty.
  4. Wpłata na konto firmowe w Polsce Bank Pekao SA. Dokonując wpłaty za zamówienie, prosimy o podanie w tytule płatności numeru faktury. Wpłaty należy dokonać dopiero po otrzymaniu faktury e-mailem w terminie do 14 dni. Przesyłkę nadamy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

          Dane bankowe do płatności:

          51 1240 3464 1111 0010 3538 9087
          El nino perfum s.r.o.
          Prazska 1816
          509 01 Nova Paka
          Czechy

5. Składanie zamówień:

Zamówienia składa się przez stronę hurtowni po zalogowaniu się na konto gdzie znajdziecie państwo listę dostępnych produktów z aktualnym stanem magazynowym. Uwaga dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji i blokady. Produkt może być kupiony przez innego klienta który szybciej złożył zamówienie.

6. Realizacja zamówień:

Wszystkie zamówienia są realizowane i wysyłane na bieżąco od Poniedziałku do Piątku.Zamówienia opłacone lub z formą płatności za pobraniem złożone do godz. 12:00 wysyłamy w tym samym dniu. Wszystkie nasze przesyłki dostarcza firma kurierska DPD w ciągu 24-48 godz. od daty nadania. Numer przesyłki można sprawdzić w panelu klienta po zalogowaniu się na swoje konto i po przejściu do zakładki zamówień.

7. Łączenie zamówień:

Istnieje możliwość złożenia kilku mniejszych zamówień, które zostaną połączone i wystawimy do nich jedna faktura. Prosimy pamiętać, że jeśli chcą Państwo skorzystać z tej metody to w każdym zamówieniu musi być adnotacja "Zamówienie będzie kontynuowane." a w ostatnim zamówieniu adnotacja "Proszę połączyć zamówienia nr. ... i wystawić fakturę." Maksymalny czas oczekiwania dla zamówień do połączenia to 10 dni. Po tym terminie zostanie automatycznie wystawiona faktura. Zamówienia bez adnotacji o kontynuacji będą realizowane osobno.

8. Anulowanie zamówienia:

Zamówienie można anulować przesyłając do nas informacje e-mailem podając w tytule nr zamówienia na adres: hanka.janatova@elnino.cz oraz eva.janouskova@elnino.cz. Anulować można tylko zamówienia o statusie nieobsłużone. Zamówienia które mają status "Zakończone" nie mogą już zostać anulowane, ani edytowane ponieważ została już wystawiona faktura i towar jest już zapakowany, gotowy do wysyłki. Anulowanie zamówienia o statusie "Zakończone" będzie skutkowało naliczeniem opłaty w wysokości 100zł. Taka sama opłata będzie doliczona w przypadku edycji zamówienia o statusie "Zakończone". Status zamówienia sprawdzić można po zalogowaniu się na swoje konto i po przejściu do zakładki panel klienta.

9. Śledzenie dostępności towaru:

Na stronie jest mechanizm, który pozwala na dodanie wybranych produktów do listy poszukiwanych produktów. Dzięki temu mechanizmowi w jednym miejscu mogą Państwo szybko sprawdzić czy dany produkt jest dostępny bez konieczności przeglądania całej listy produktów z danej marki. Przy każdym produkcie jest ikona z wykrzyknikiem "!"w kolumnie "szukać" wystarczy kliknąć na tą ikonę, aby dany produkt został dodany do listy poszukiwanych produktów w kategorii "Wyszukane".

10. Reklamacje:

1. Uszkodzenia przesyłek:

Przy odbiorze przesyłki zawsze należy sprawdzić stan opakowania i zawartość paczki w obecności kuriera. W przypadku gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub otwarcia, należy sporządzić protokół szkody. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji może być uzależniony od spisania wraz z kurierem protokołu szkody w chwili doręczenia. W przypadku braku spisanie protokołu na odbiorcy ciąże obowiązek udowodnienia przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru.

2. Braki ilościowe:

W przypadku braków ilościowych prosimy o zgłoszenie rozbieżności w ciągu 3dni.

3. Wady ukryte: 

W przypadku kiedy towar posiada wadę ukrytą typu: pęknięcia plastykowych elementów, niedziałający mechanizm atomizera, bądź inną wadę, należy skontaktować się z nami w celu zgłoszenia reklamacji. Otrzymacie Państwo od nas formularz reklamacyjny wraz adres, na który należy odesłać reklamowany towar. Odsyłany towar musi być kompletny wraz z opakowaniem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie wymieniony na nowy lub zostanie wykonana korekta do faktury. W przypadku bezpodstawnej reklamacji towar zostanie zwrócony do klienta.

Formularz reklamacji można pobrać tutaj: wersja .pdf lub wersja .doc

Odsyłany towar powinien być dobrze zabezpieczony w paczce, tak aby dotarł do nas w stanie nienaruszonym. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych w kopertach foliowych. Do przesyłki prosimy dołączyć formularz reklamacyjny oraz protokół szkody jeżeli został sporządzony. Reklamacja powinna być zgłoszona niezwłocznie po odebraniu towaru. Klient dokonuje zwrotu na własny koszt.

11. Ochrona danych osobowych:

Dane podane przy rejestracji są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówień lub przesyłania specjalnych ofert handlowych czy komunikacji z hurtownią i nie są udostępniane osobom trzecim. Zgodnie z art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku "O ochronie danych osobowych" firma El nino parfum s.r.o. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych swoich klientów. Klient ma prawo do wglądu i poprawy swoich dane oraz do żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Administratorem danych osobowych jest firma El nino parfum s.r.o.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij